Fashionistgömman

Som ni säkert alla vet så är väl inte den genomsnittlige schweizaren den som är mest känd för att glänsa med sin känsla för fashion. Vid klädnadsinhandling brukar nog de allra flesta av dem mummla mantrat dyrt är fint för sig själva och sedan rycka åt sig första bästa plagg med fyrsiffrigt belopp på prislappen och sedan vara nöjd med det. 

Det finns dock vissa undantag, som såattsäga gör regeln. 

Undantagen träffade jag på igårkväll,för då hade nämligen Maja den goda smaken att bjussa med mig och ett par andra väninnor på värsta fräcka designmarknadsmodevisningsgrejen

Wööwhöööw, ropte jag då jag klev över tröskeln till stadens männerbad. Det är alltså HÄR alla fashionistisar gömt sig hela året.

Och så vandrade jag ett par varv kring marknadsplatsen för att beundra härligheten, roffa åt mig lite gratis parfymprover samt låta mig sminkas av ett mejkupproffs som smetade mina läppar fulla av det rosaste läppstift jag någonsin skådat. 

Och sedan drog modevisningen igång. 

Vi fick plats på front row där man kunde dingla med benen och fundera över vad man skulle ta sig till om ens skor råkade halka ner i vattnet.

Eröffnung Mercatino Rimini Sommersaison 2011 @ Rimini Bar, 23.05.2011

Och snart insåg jag att modellerna faktiskt var i färd med att gå på en freaking undervattenscatwalk!

Herrehoppsan! sa jag då till mig själv och hoppades djupt och innerligt att någon av modellerna skulle trilla i floden. För det gör dom alltid på top model. 

RAMLA! RAMLA! utropade jag lite nu och då, när jag tyckte det hela långtråkade till sig. 

Eröffnung Mercatino Rimini Sommersaison 2011 @ Rimini Bar, 23.05.2011

Vissa av modellerna var dock långtråkigare än andra. 

Hon här nedan var... inte så långtråkig. 

Eröffnung Mercatino Rimini Sommersaison 2011 @ Rimini Bar, 23.05.2011


(Bilder: brutalt snodda härifrån. Som synes.)

Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

nämen! vilket knasigt äventyr.



är du inspad av hennes klädsel nu? äre så du kommer se ut när du kommer hem? för du kommer väl hem snart va?

2011-05-25 @ 11:47:13
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Haha vad kul! Jag hade velat se. Mest för att han nakenfisen (typ) såg rätt snygg ut. Samt att jag HADE ropat tills de hade ramlat. För så ska det gå till, som på Top Model. Yeees!

2011-05-26 @ 20:28:36
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Saga

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-12 @ 15:39:16
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0