Andranamnsnamnsdagen

Igår firade jag och Emma vår gemensamma andranamnsnamnsdag med att ha en sjukt schtekig dag. I mången lång timme låg vi i solen och drack hallonsaft och läste mången kvalitativ tjejtidning. 

Jag fick bland annat veta vilka kändisar som skulle skilsmässas från vilka, utan att riktigt ha vetat att de var gifta med varandra in the first place, vilka som var gravida med sina andra och tredje och femte barn, utan att veta att de hade fått sina första samt en hel del andra viktigheter som tidningar av detta slag kan erbjuda ett öppet sinne.

Och så fick jag mig en redigt rejäl hamburgerbränna. Ni vet när man blir färgad på framsidan och blir färgad på baksidan men är alldeles ostekt på kanterna. Så ser jag ut nu.

Och sedan, när kvällen nalkades, gick vi över från en rosa dryck till en annan, då vi förflyttade oss ned till floden för att sippa rosé i solnedgången. 

Maja anslöt sig och vi (emma) bestämde att hon skulle passa i page.
Emma hade på sig en keps.
Och jag försökte peta kameran i ögat. 

Sen gick vi hem.

Klart slut. 


Kommentarer
Postat av: Judith

GRATTIS KÄRA DU, ses imorgon!

2011-05-15 @ 14:54:51
URL: http://judithkirkhoffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0