Månadens man

Första juni idag och jag har med ett leende välkomnat månadens karl. Ett kortklippt muskelknippe med fräknar på axlarna.


Och ironiskt nog har vädret, för att ära den första officiella sommarmånaden, brutit den ihållande solstrålande trenden med småspiksregn och blötkyla. 

Jag vill dock inte vara den som klagar. Nej nej. Istället har jag tagit tillfället i akt och rastat paraplyet mitt på långpromenad och även passat på att förbereda mig själv på en sommar i Sverige.

Som börjar om tretton dagar. Hahaaa!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sån kalender borde jag ha!



Ja. Umä ska vara fint och lätt att trivas i säger alla. Men det är ju just det... FETT LÅNGT BORT. För långt. :-)

2011-06-02 @ 19:54:34
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0