När jag gör som han vill

Hörrni! Jag har börjat läsa en bok. En fantastisk bok! En jag-kan-inte-lägga-ifrån-mig-dig-för-du-fullkomnar-mitt-liv-bok! Ja, kära barn. Om denna bok skulle jag kunna tala mig varm hela, eller åtminstone halva dagen, men jag nöjer mig tills vidare med upphöjelse i form av ett blogginlägg.  

Ja. Hittills har Henrik bland annat lurat mig att tro att jag kan läsa, berättat för mig att man blir långsam av att tänka på gamla människor, samt lärt mig att man som blondin kan luras att tro att man är dum i huvet om man hör för många blondinskämt.  

Och för varje sida jag läser vill jag ropa "O lär mig mer du vise man!"
Så gör han det!



Till råga på allt har jag för ett litet tag sedan kommit fram till, alldeles själv, att författaren i fråga faktiskt ser ut precis som denhärkillen. Fräckt! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Sjukt likt!

2010-10-21 @ 14:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0