Auf wiedersehen och tschüss!

Idag är det sista november och imorgon åker min apsilut närmaste zürichväninna till den svenska hufvudstaden för att inte återvända förens om två hela månader.

Det är ett faktum som dels betyder att det är helt okej att tröstäta sura godisar till tungan skrumpnar och trillar av, och dels att rollen som bästis, och den gåva av tid och uppmärksamhet det innebär, helt enkelt får givas åt någon annan.

Och jag tror minsann att det får bli julkalendern. 




Hejdå Emma. Hej julkalendern!

Kommentarer
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

Hellu! Hoppas allt är toppen! Kika gärna in min reseblogg:)



Kram Sofie

2010-11-30 @ 22:49:54
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0