Slutet för fräsching-ida

Kanske har någon av er reflekterat över de superduperfräscha kläder jag haft på mig den senaste tiden. Kanske har någon tänkt "ojojoj, så fräck och ungdomlig hon är, den där bloggerskan".

Ja. Nu är det alltså slut på detdär. Det hela har nämligen enbart varit fasad och ett lureri! De fräscha kläderna är alls inte mina, utan långtidslånade av en kär vän/kusin som på sista tiden genomgått ett livsstilsbyte och därför inte har behövt vara särskilt snygg.


Av någon anledning känner nu vänkusinen att det är dags att ta tillbaka sina ägodelar, vars existens jag litegranna hoppats på att hon skulle ha glömt bort, och till min stora sorg är det tänkt att återlämnandet skall ske under dagens släktträff.

 
Säg farväl till fräschingida som från och med nu enbart och ständigt kommer vara iklädd sig sin noppriga akryltröja från 2004. 



Kommentarer
Postat av: emma

hej! det skulle vara jättesnällt om du gick in på min blogg, klickade på bikini-bilden och röstade på min bikini! Ge gärna 5stjärnor och om du röstar så får du en länk i min meny på bloggen. please! ♥

2010-04-07 @ 12:08:12
URL: http://samuray.blogg.se/
Postat av: prussan

jahopp... bara sluta läsa här då... ;)

2010-04-07 @ 20:43:04
URL: http://prussiluskans.wordpress.com/
Postat av: Mamma Nilla

Tyckte precis du sa att du blivit rysligt rik efter förra lönen! Dags att vårshoppa nåt fint till fräschingida tycker jag!!!

2010-04-07 @ 21:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0