Celebert besök

Den här veckan har vi kändisbesök i kyrkan. Av sveriges mest läste barnboksförfattare.
Det skall erkännas att jag inte läst en endaste bok av sveriges mest läste barnboksförfattare. Men det finns ju eventuellt en möjlighet att han kan vara något att hänga i granen ändå.


Hursomhelst så gjorde jag idag ett tappert försök att förklara storheten i det hela för mödrarna till mina barngruppsbarn. Det gick lagom bra. 


Barngruppsbarnsmamma: Martin Widmark? Är det han som är med i ladies night eller? Nejhej inte det? Då är det nog inte så mycket att ha. 



Martin Stenmarck?                                          Martin Widmark?



Happ happ. Nej nu drar jag iväg och käkar pastasallad och lär mig allt om hur man skriver en lyckad barnbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0