Bye bye juletid

Alltså. Nu har jag haft staffanstalledränglåten på hjärnan alltför länge. Vareviga dag sedan slutet på november har jag trallat denna fasansfullt enformiga sång båd morgon middag och kväll, även om efter en stunds runtsurfande på denhäringa hemsidan bytt text en smula. 

Hursomhelst så har jag insett att det kanske eventuellt börjar bli dags att försöka ta farväl av julandet för den här gången. 

Så. Nu gör jag det minsann. Jag tar ner julpyntet. 



Bye Bye  juletid. See you igen till hösten.

Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

Japps japps japp. Min överbo har kvar julen dock.

2011-03-22 @ 21:09:27
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0