Ernst Billgren och datordöden

Ni undrar vart jag tatt vägen.

Relevent undran. Faktiskt.

Det ser nämligen ut som så att min arma datorladdare bestämt sig för att lämna detta jordelivet och följdaktligen har jag blivit lämnad ensam och utan tillgång till internät, bloggverktyg samt övriga möjligheter till digital underhållning.

Tragiken flödade och frustrationen likaså. Men så kom jag plötserligen på den briljanta idén att jag istället för att sörja ju kunde ta och underhålla mig själv på annat vis. Här har ni lista:


1. Jag har umgåsats rikligt med snart hemåkande kamrater. Badat, druckit kaffe samt besökt loppisar och försökt låta bli att köpa något.

2. Jag har begravt mig i en hög med böcker, som hur mycket man än trycker inte kommer få plats i resväskan min.

3. Jag har ätit upp samtliga marsipanbitar ur chokladasken jag av en vän dam presentades med vid min avtackningsgudstjänst.

4. Jag har firat nationaldag med en hel lög andra svenskar på knökfullt galleri. Poserat lycklig framför en tavla föreställande djur och kringfladdrande smycken. 

5. Jag har blivit kändisnervös och hetsat Theres att smygplåta Ernst Billgren bakifrån
 



Och det var väl typ allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0