Smörgåstårtorna

Idag har jag maratondiskat från morgon till kväll. Efter smuligt personalfika, såsig seniorlunch och vinigt julbasarmedarbetartackkalas. Med träningsvärk i baken och inom kort säkerligen även i diskmusklerna. 

Under det sistnämnda partyt hade någon fått för sig att vi skulle förtära smörgåstårtor, och så pråliga kreationer har jag knappast tidigare i mitt tjugoåriga liv stött på. Typ så att man ville balsamera dem och placera dem i något glasdörrsförsett skåp för allmän beskådning i evighet amen. 

Julbasarsmedarbetarna föredrog dock att äta upp dem istället. Stollarna! 




Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Du tycker detta är okej? Rättvist? Fair play? Fy fan.



Nej. Inte trodde jag att du var så här inte.



Lägga upp mumsiga matbilder så här när jag är sugen som... bara den. Hmpf. ;)

2011-01-19 @ 20:40:51
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0