Juddan och den piffiga väggen

Kollakolla vilket finbesök jag hade igårkväll! Från fräschaste Judith, som lät sig bjudas på te och banan, utvecklade ett nytt sätt att skala kiwi, delade med sig av några trevliga nya bloggadresser och framför allt beundrade min nypimpade fotovägg. 

Jag drabbades såklart av akut hybris vid åhörandet av hennes beundran, med tanke på att hon i sanning är en kvinna med både stil, smak och fotografisk talang, bugade och bockade och låtsades alls inte om att jag på intet vis plåtat någon av bilderna själv, ej heller att jag flyttat ikring bilderna halva kvällen för att uppnå den lilla grad av symmetri som kan skådas på bilden nedan.



Glad Judith med holgerdator och piffig vägg fylld av nyårspussar, mumintroll och manliga muskler.


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Jag ser en mycket intressant kalender. Indeed.

2011-01-16 @ 23:09:19
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0