Wir haben gepicknickt ja!

Så skönt. Den där svenska någorlundaisammaåldersomjagtjejen var ju faktiskt himlarns trevlig och hade även ett ganska välutvecklat lokalsinne. Turligt nog.


Ja, faktum var att till och med jag hittade till mötesplatsen vid bellevue, där vuen i sanning var väldigt belle. Uppenbarligen för belle för Kurt (kamerans) smak, eftersom han vid dess åsyn bestämde sig för att strejka.

Hursomhelst kan jag för er som undrar berätta att det i stan där jag bor en vacker dag som denna kan se ut påt ungefär såhär:

Snyggt, men snett.

Jag och Emma, som förövrigt också har en fräsig hejjagboriutlandetblogg, picknickade i en park där folk möhippade och där klockor spelade konsert i ett skyltafönster. Sen tog Emma en suddig och konstnärlig bild på mig mitt i allt picknickande.

Sen hittade vi en jättestor schweizisk stol som vi provade. Den var sittbar men en smula svår att ta sig upp på.

Bra dag dåva.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Men åh vad mysigt.

2010-09-04 @ 19:43:13
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag gillar din blogg skarpt! En mycket bra dag var det! Gillar även mitt nördleende på JÄTTESTORASTOLbilden!

2010-09-04 @ 21:46:32
URL: http://zurichbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0