To-do-list (att-göra-lista)

Oj oj oj! Idag har herr och fru Präst lämnat mig alldeles ensam i hela församlingshemmet (till förmån för att besöka tandläkaren (i Tyskland)) och tanken är väl den att jag skall göra något nyttigt av dagen.

Sån här press på mig har jag inte kännt sedan kanske förraveckan (då jag fått i uppdrag att underhålla en hel församling en hel kväll genom att prata om barabara migsjälv). Därför, har jag snabbt och smidigt slängt ihop en liten sånhär to-to-list (att-göra-lista på svenska), för att ha någonting att bocka av när jag gjort nånting duktigt.


1. Handla jos
2. Hämta posten
3. Ställa in jos i kyl
4. Städa kyl
5. Städa ugn
6. Skriva en dikt
7. Planera framtiden

Såatt ni vet vad jag gör och så liksom då va.
Och nu var det dags för punkt 2,5 =dricka kaffe



Kommentarer
Postat av: Myaraq

En hemlig punkt mitt upp i alltihop? Fantastiskt!!

2010-09-13 @ 19:16:42
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: pelle

Punkt 2,5 lät bäst ändå! ;P

2010-09-14 @ 21:04:13
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: JENNY

JUICE. HETER DET. MÅR DU BRA?

2010-09-15 @ 12:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0