Söndag, vilodag, kyrkdag

Det är söndag idag. Vilodagen. Och gudstjänstdagen. Jag har hängt i min nya kyrka, pratat med jesuskristus, sjungit psalmer och fikat kyrkvin och så.

Eftersom jag känner att intressesmurfarna inom er alla hoppar högt av upphetsning tänker jag visa er en bild på min nya kyrka. Den ser ut som nedan. Lite som en båt, fast uppåner. Typ.

I kyrkan träffade jag även en härlig och göteborgsk dam som lovade att visa mig stadens shoppingutbud. Som pensionär har man mycket tid tillövers nämligen, menade hon.

Och sen träffade jag kyrkorådets ordförande. Han kom också från göteborg och gav mig en tv. Sköna männskor här va.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mer herregud! ÄR DU I SCHWEÌZ HELT PLÖTSLIGT!?! Ojojoj.

Kyrkan ser ut som real schweizisk arkitektur. Tufft!

2010-09-05 @ 22:10:50
URL: http://annaantecknar.blogg.se/
Postat av: Mamma Nilla

Fikat kyrkvin? Är det istället för kaffe/te eller?

2010-09-06 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0