Internetkalas

Kamrater! Värsta datafixarpappan har varit här och meckat halva dagen och slutligen lyckats med något storlslaget: att fixa internetuppkoppling till det stackars rummet jag bor i.

Halleluja, ropar jag och firar det hela med att fara hem till emma igen för chipsning och helgigheter.


Om man vill hem till emma får man åka med en fräck linbana upp på ett högt berg där utsikten är både snygg och storslagen. Väl uppe kan det passa sig med en fotografering av vyn, som till exempel kan resultera en bild lik den ovan. Kanske blir den lite suddig, men då är det bara att säga som emma:

 Jag kallar det konst.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gillar verkligen ditt konstverk!

2010-09-12 @ 11:29:12
URL: http://zurichbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0