Fiking downtown

Problem solved! Turligt nog går dagens ungdom sällan mer än någon timme utan att logga in på internetet. Och jag fick alltså till en fika på stan med Keely. Keely från Kanada alltså. Teqeely. Med tillhörande aupairbarn, såklart. 







Hon berättade om turkiska äventyr och andra äventyr hon varit med om på senaste tiden. Och under tiden satsade det lilla barnet, som jag antar försöker imitera min ut-med-tungan-pose från tidigare inlägg på bilden ovan, på att komma åt så mycket som möjligt av Keelys enormt smakliga chocolate frapuccino. Med de mest genomtänka metoder, och de mest vädjande av blickar lyckades hon till sist svepa kvarlevorna av den och rusade så hemåt igen med båd socker och koffein upp till öronen. Festligt. 



Kommentarer
Postat av: Anna

åååh. Jag vill ochskå jobba åpär. Verkar schukkt nice. Min kompis storasyrra gjorde det i schweiz. Mitt problem är väl att jag varken kan prata franska, tyska eller italienska. Måste man kunna det?

2010-10-07 @ 22:47:28
URL: http://annaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0