Klipp klipp

Turligt nog var pluggandet redan nedlagt när jag anlände till Emmas boning igårkväll. Istället hade stället förvandlats till frisersalong med värdinnan själv som saxhållerska. 

Sitt still annars klipper jag i dig och jäklarns sicken kass sax var fraser som uttalades lite titt som tätt, och jag kände lite lätt att jag var glad över att hålla mig på avstånd. 



Kajsa var dock inte den som klagade. Nej, istället posade hon glatt och snyggt framför kameran. 


Och satt still gjorde hon när färgtuberna kom fram. Bra gjort.


Slutresultatet blev dock lite spretigare än väntat. Ellerva?

Skämt åsido. Armlös och grön av avund stod husets hallstaty och betraktade vad som pågick.


Och slutligen uppnåddes önskat resultat. Strike the nöjd-pose, hetsade jag de bägge flickorna. 



Och de lydde. Så tjusigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0