Glamour

Idag har jag nästan startat ett schweiziskt bankkonto och shoppat loss lite lätt på Bahnhofstrasse. Nästan öppnat bankkonto för att banken, vid min av shoppingen försenade ankomst, råkade vara stängd, och shoppat loss "lite lätt" mest för att jag bara hade råd med "lite lätt".

Hursomhelst så har jag sällan kännt mig varken så schweizisk eller så exklusiv som idag, där jag stosade ikring bland chanel och dior, rolex och hermes. Och sällan har jag fyndat så fint. Iallafall inte i Schweiz.

Ja, jag antar att ni vill se vad jag handlat?
Två piffiga toppar från höstrean på h&m det blev.

En rosa och bred.

Och en svart genomskinlig. 



Och med det önskar er vän den misslyckade turisten tillika webbkamrelovern tillika hej-jag-har-en-mystisk-hårboll-som-sticker-ut-på-sidan-av-min-frisyr-bloggaren jag er alla en riktigt god fredagsnatt.


Kommentarer
Postat av: anna

SV: Du har varit i schweiz allt för länge för att förstå att "pissa" betyder "strunta i". Eddie är min right hand-man ;D

2010-10-01 @ 22:27:30
URL: http://annaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0