Blod!

Imorse vaknade jag av att min vänstra näsborre på ett brutalt sätt tömde sig själv på blod, sisådär en kvart innan jag skulle börja jobba. Rinn rinn rinn sa den och jag for upp med en väldig fart utan att klockan min, som av en outgrundlig anledning råkat stänga av sig själv under morgonen, behövde ge ifrån sig ett ljud.

Maken till blodbad har sällan skådats och när det hela var överstökat hade mitt huvud antagligen reducerat halva sin vikt, och jag tänker mig att jag såg ut som en sån där dansk fotbollssupporter i ansiktet. Hälften vit och hälften röd nivet.



Men. Jag kom iallafall i tid till jobbet. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hjälp!

2010-10-08 @ 17:07:18
Postat av: Anna

Ett tag blödde jag sketamycket näsblod hela tiden. det var för att jag åt för lite. Då fick jag dricka proteingrejer. Inte kul



Nu kan du se resultatet...hrmpfhh

2010-10-08 @ 18:35:31
URL: http://annaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0