Sammanfattning

Ånej! Har jag glömt bort att blogga hela helgen? NU IGEN? Jag har det ja. Dumt.

Ska vi göra som så att vi snabbsammanfattar veckoslutet kanske? Ska vi göra det? Vi gör det!

Ja. Jag har alltså sett två luftballonger och spanat på solnedgång på ett berg, lyssnat på en glad gospelkör och hållt i ett paraply. En bok till en pappa har jag köpt, och tjockat i mig en massa kebab. Sen har jag förlorat en match i TP och köpt en randig kappa på en loppis. Bevittnat ett brölopp och ett jättelångt och glatt regnbågståg har jag också gjort och det var väl ungefär allt.


Såja. Då var ni ikapp ja.
Redo för ny vecka.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Mamma Nilla

Brölopp, är det när man springer så fort man kan med brö i munnen eller?

2010-05-16 @ 21:29:19
Postat av: ida

Exakt! Mycket spännande var det.

2010-05-16 @ 21:43:54
URL: http://idalinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0