Tappa, ägg och framgång

För övrigt får vi som är anställda på det förnämliga företag jag arbetar på gratis medlemskap i tappa.se om vi vill. Som kompensation för det där ägget då. De vill ju inte ha några tjockisar där inte.

Och för intresserade kan jag berätta att sockerchocken gjorde succé! Så pass att laget mitt vann värsta säljtävligen med tre hela poäng! Halleluja!

Nu:hollywoodfruar (montazami ska göra botox!)
Sen: dusch (hade ni sett mig hade ni förstått varför)


Gillart? ja!


ida säger "no pics" till kameran


Kommentarer
Postat av: Myaraq

GADDAMMIT HUR KUNDE JAG MISSA HÅLLITRÄFRUARNA?!



Du har min bloggmail nu. Feel fre att maila mig.

Om du är snäll får du min riktiga och då kan du stalka skiten ur mig.

2010-03-29 @ 21:51:25
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: helena

japp men jag är en av de små tomtenissarna som bidrar med din statistik. ja saltö här i stan är otroligt vackert. ligger precis vid havet. de har precis blivit klara med ett gäng nybyggda lägenheter så vi ska ringa i veckan till mäklaren och boka tid för visning :)

2010-03-29 @ 22:09:09
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0