Pi-dagen och musryggen

Ja. Morgonens inlägg försvann i ett ögonblick av klantighet, kan jag berätta för den som börjat fundera över det. Där stod inte så mycket hursomhelst. Att det den fjortonde mars idag, med andra ord Pi-dagen, att jag skulle tillbringa den i telefonförsäljningens tecken och sen var där en bild på en kaffekopp och en morot. Ungefär så.

Och nu är jag hemma och fetingtrött i nedre ryggen. Tror det är någon typ av ergonomiskt problem, typ som musarm fast i ryggen. Musrygg.

Ja. Godnattdå.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lite kuriosa bara, då jag märker att du, precis som jag brinner lite för det dära med pi. Det finns en till pi-dag den 22/7 då 22/7 är närmare pis egentliga värde än 3.14. Dessutom fungerar ju inte pi-dagen lika bra i europa som i USA då 14 mars inte skrivs som 3/14 utan 14/3 här...

2010-03-17 @ 20:58:53
Postat av: Kajsa

Lite kuriosa, då jag har tyck mig märka att du,precis som jag brinner lite för det dära med pi. Det finns en till pi-dag den 22/7 då 22/7 är närmare pis egentliga värde än avrundningen 3.14. Dessutom fungerar ju inte pi-dagen lika väl här i Europa som den gör i Amerikat då 14 mars inte skrivs 3/14 utan 14/3 i den här delen av världen...

2010-03-17 @ 21:06:55
Postat av: K

nu känner jag mig lite oteknisk.

2010-03-17 @ 21:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0