Hur det gick

Fixardag är tillända och jag har klarat mig ganska bra med åtta av elva fixarpunkter avklarade. (En duktighet på ca 73%) Visserligen var det väl de viktigaste viktigheterna som förblev ogjorda, men det är sånt man får räkna med.

Och nu är det alltså dags att fara till arbete och jag är laddad som aldrig tidigare. Ute skiner nämligen sola och jag har chokladägg och en sjukt fluffig lugg.


Jenny: jag stjäl jeansjacka av dig för den som inte är hemma har inget att säga te om ändå vetu!
Ovan: ida fångas på bild strax innan nysning. Dags att damma rummet kanske?



Kommentarer
Postat av: Saran

Fräsching!

Jeansjacka!!! mums! Fortsätt så:)assnyggt;)



ps. Du, jag saknar dej jättemycket!

träff i veckan?



glad påsk gumman!!

2010-04-02 @ 01:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0