En frisk hals

Till min delade glädje och sorg tycks halsen min ha skärpt sig. Eller snarare skärpt upp sig. Numer gör den nämligen varken våld på syreintag eller välbehag. (Syre fick jag visserligen även tidigare, men då oro uppvisats väljer jag även att nämna detta)

Till min glädje har jag alltså friskförklarat mig själv. Kry kan ju alltid vara bra att va. Men då jag lite halvmedvetet planerat att vara sjuk och frånvarande under aftonens arbetspass kommer denna plötsliga friskhet lite som en besvikelse.

Nåväl. Nog om det. Idag har jag spelat spökboll och lekt pepparkakskull, målat en mask, köpt ett busskort och skaffat mig en spårvagnspolare som i sin ungdom arbetat i gruva. Han var trevlig men fick obehagliga känslor av gummistövlar.  

Min dag so far så att säga.
Nu ska här sovas i cirkus trettio minuter.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Erkänn det var My's oro? Min oro?



SHIT JAG HAR BLIVIT OMNÄMND I IDAS BLOGG!!



Var hittade du din skojjiga spårvagnskompis?

2010-03-09 @ 17:09:25
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0