Lägga rabarber på mormors rabarber

Idag har jag missat tåget som skulle ta mig till bussen som skulle ta mig till horred och jacobs mormors rabarber, som vi, dagen till ära, planerat att lägga rabarber på.

Tydligen tycker dock västtrafik att det är på tok försent att infinna sig vid perrongen två minuter innan uppgiven avgångstid, eftersom tåget,när jag vid denna tidpunkt anlände, redan avgått.

Nästa chans att ta sig till den önskade orten uppstår alltså tre timmar och femton minuter efter den önskade avgångstiden, varpå en liten paus för skrivande av bittra klagobrev uppstår. Alternativt utforskande av webbkamerans nästintill oändliga utbud av fräcka funktioner.

Sehär till exempel:

Till det yttre ser jag bara lite butter och allmänt vågig ut i ansiktet.

Men i mitt inre pågår en kamp mellan ont

och gott.

AH! Jag tror jag så smått börjar förvandlas till en varulv!

JAG ÄR EN VARULV!

Med rök i örona. 

Ja. Och tröjan jag bär är, som synes, ny. 149 kronor på Åhlens sommarrea. Sicket fynd!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0