Det nya året och så ja

Det gamla året har nu avtackats och in trillar inte bara ett nytt år, utan också ett helt nytt liv. Ett som för tillfället ser aningen tragiskt, ensamt och sysslolöst ut. Men låt oss bortse från det faktumet en stund och leva ännu en tid i det förgågna. Närmare bestämt i nyårsnatten. Jag förstår nämligen att ni alla är galet nyfikna på hur den såg ut. 
 
Ja. Med tanke på att bilderna som togs ser allt annat än bra ut bjuder jag er enbart en. Den föreställer herr bordskavaljer och migsjälv och illustrerar på ett finfint vis hur duktigt jag tillämpar tankeläsningskonsten jag håller på att lära mig. Märk alltså det synkroniserade kroppsspråket. Det skall tydligen få kavaljeren i fråga att uppfatta mig som en härlig person. Häärligt.
 

Och som ni säkert också ser utspelade sig festligheterna i en döfräsch partylokal i hyssna city. Eller ja. Närmare bestämt utanför hyssna city. Festligt var det med mat, bubblig dricka, glitter och snö. Vid det omtalade tolvslaget fick jag av rebecka en kyss och sedan smällde det i skyn. Fantastiskt!
Vilken fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0