Blodstappad syster och en strippshow

Idag har syster varit hemma hos mig och hälsat på. Druckit kaffe och beklagat sig lite över sin bandagade arm och så. Innan hon anlände till min boning hade hon nämligen gått till något hus där hon helt frivilligt blivit tappad på en massa blod. Tydligen hade hon som tack för läskigheterna hon lämnat från sig fått en trisslott som till systers stora sorg visade sig vara en besvikelsens lott, en lott utan vinst, vilket gjorde henne till en än fattigare studentska än hon redan var.


"Ack" ropade hon då. " Vad skall jag ta mig till? Här sitta jag utan varesig blod eller rikedom. Du måste muntra upp mig, syster lilla." sa hon. "Du måste idag åter uppdatera din blogg, så att jag vid min hemkomst har någonting att stimulera min litterära ådra med!". Lite försynt påpekade jag då att min inspiration sedan läsarnas svek häromdagen inte riktigt varit på topp, att jag inte visste vad jag skulle skriva om och sådär. "Nemas problemas" sa då systern. "Jag har en plan. Ett väl beprövat knep." Och så log hon sådär illmarigt som bara en blodstappad syster kan göra. "Vad läsarna vill ha är en strippshow." sa hon. "En strippshow utan dess like. Läsare gillar sånt" Och så tog hon fram den lille gröne kameran och började plåta. Resultatet kan skådas nedan.

Okej, här kommer den.

Tänk er utmanande musik och något dämpad belysning.
Kanske Britney Spears "piece of me". Eventuellt.
  
 
dambadadam

uuuh

oooh

åååh

öööh

hmmm

AHA! Nu blev ni allt förvånade va?
Inte trodde ni dethär om er rekorderliga bloggerska va? va? va?

(Notis till mor. Ovan utvikning bör av känsliga läsare (dig) ses snarare som ett bevis på författarens (dotterns) duktighet gällande att klä sig varmt då hon i tidig morgonkyla arbetar med frysrättsdistribuering i stadens brunnspark. Slut på notis)



Och med denna lilla chock lämnar jag er alla för natten.
Hoppas ni är välmående. Själv mår jag bra bortsett från viss träningsvärk i högra rompan.
In case ni undrade.

Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Hörrudu tjejen?



Du är grym!

GRYM GRYM GRYM!



Bor du i Blöteborg?

2010-02-11 @ 19:24:58
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0