Idalinns auktionsbyrå

En av de roliga sakerna med att upplåta sitt hem för festligheter av olika slag är de lusigheter man i efterhand kan finna gömda lite här och där.

Då jag för tillfället försöker slå rekord i att ha många arbeten samtidigt tänkte jag här och nu börja min karriär som auktionsförättare genom att sammanställa ett urval av de prylar jag och frugan samlat ihop under lördagens efterföljande storstädning och så att säga bjuda ut dem till högstbjudande (alternativt dess rättmätiga ägare). 

Tillåt mig alltså att presentera: Idalinns auktionsbyrå- en garanterat bra deal!

Dagens varor:

 
1. Handske i skinn. Fin kvalitet. Lagom stor.
Antal:1 

2. Zebraöron på diadem. Passar bäst på huvuden av något mindre storlek.
Antal: 1

 
3. Voluminös afroperuk. Så gott som oanvänd.
Antal: 3


4. Sandal i naturvandrarstil. Storlek större.
Antal: 2


5. Napp i plast med fågelmotiv. Relativt fräsch.
Antal: 1

Ja. Det är bara att slå till.
Vad väntar ni på va?


Kommentarer
Postat av: Vilhelm

Jag vill ha min napp.. kan inte sova utan den... har dock inga pengar att budge med, men du kan få en puss.../ Vilhelm

2010-02-17 @ 00:04:34
Postat av: anders 42

jag vill också ha nappen! får jag den för 20 spänn och en puss?

2010-02-17 @ 00:23:21
Postat av: Linn-Lay

aj många som är sjuka nu faktiskt :) men jag mår fint hehe. har inte ätit några semlor alls för hehe jag gillar inte dem riktigt ..sj då?

2010-02-17 @ 14:14:42
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0