Den där hjärtedagen då?

Jag har efter aftonens research förstått att man som bloggare förväntas berätta för sina läsare hur man firat den där hjärtedagen idag. Vem man uppvaktat och med vad, hur många rosor man fått, huruvida man föredrar chokladhjärtan framför gelehjärtan, vilka hälsningar man mötts av i högarna av allahjärtansdagkort och så vidare und so weiter tills hela läsarskaran jublar av glädje över ens omtyckthet. Dessvärre har mängden rosor /chokladhjärtan /gelehjärtan /uppskattningskort  för min del idag varit synnerligen knaper, och följdaktligen kommer ni inte få så himlans mycket information om just detta. Det betyder dock inte att stämningen inte varit hjärtlig. Det har den varit. Så hjärtlig att jag kan tänka mig att dela med mig av lite hjärtlighet till er.

Okej, här kommer den: Jag gillar er. Ni är goa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0