Oj oj oj, så snyft

GOD MORGON högt ärade läsare. 

Till min och förhoppningsvis även er stora glädje kan jag berätta att lägenheten nu är färdigutstädad. Med ett paket svinto, en redbull, ganska mycket tålamod och en påse från karamellkungen gick det hela om inte som smort så åtminstone framåt, och nu är vi alltså lägenhetsbefriade. Käranån!

Det hela blev vi tvugna att fira med kaffe och lyxmuffinsar och en hög dos kulturigheter på detdär kalaset. Kulturkalaset alltså. 

Och nu är alltså batteribrudartiden på riktigt och officiellt över. En ny era börjar. En era som dessvärre inte kommer utspela sig i min käraste Jennys omedelbara närhet. Fantastiskt sorgligt och otroligt konstigt känns det, varför jag idag tillbringar dagen i hennes nya lägenhet, snyftandes över gågna tider. 

Här kan ni få ett smakprov:
Oj oj oj så snyft

Kommentarer
Postat av: jenny

jag saknar dig jättemycket

2010-08-12 @ 15:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0