En världsnyhet!

Mina damer och herrar, låt mig presentera framtidens litterära hopp, en frisk fläkt i bloggarnas värld, namnet som snart kommer finnas på allas läppar! Jag ger er Ida Linnea, som från och med nu och förhoppningsvis lång tid framöver kommer liveblogga från världens centrum: Gamlestan.

-Välkommen Ida Linnea!

-Tack, tack så rysligt. Och tack för presentationen. Jag blir ju alldeles knäsvag av all publicitet!

-Ja, du är ju en av våra mest lovande nätskribenter i nuläget. Hur känns det?

-Jag känner mig i sanning hedrad över uppmärksamheten. Inte kunde jag tänka mig att min ringa comeback skulle orsaka sådant mediejubel. Kära hjärtanes då.

-Det finns ju en del förväntningar att leva upp till nu ja. Minst sagt. Har du utarbetat någon speciell strategi för att fånga läsarnas uppmärksamhet?

-Jo, jag har ju researchat en del. Kollat utbudet så att säga. Samlat på mig tips från mer erfarna bloggare, så det här borde ju gå väl. 

- Ja det får vi sannerligen hoppas. All lycka och välgång önskar vi dig. Och, we´ll keep an eye on you, som man säger i staterna. 

Och därmed lämnar vi över ordet till självaste huvudpersonen för vidare presentation.
Tack! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0