Undermedvetna självmordstankar kanske eventuellt

Ojojoj, hjälp och kära hjärtanes! Höll visst på att dö där en stund. Så himla dramatiskt!
Tänkte bara att jag skulle ta tillfället i akt och bada lite i ett badkar när jag ändå befann mig på ett ställe där ett sådant fanns till hands. Men istället för att bli ren och lagom mycket avslappnad och lite russinig om fingrarna blev blev jag ren, alldeles för avslappnad och helt snurrig i huvudet. Svart i ögonen blev jag också så att jag höll på att svimma omkull i skummet och drunkna och allt möjligt. Turligt nog gjorde jag inte det. Tvärtom så är jag mer levande än någonsin. Levande och ren halleluja!


Kommentarer
Postat av: Anna

ojojoj! vad dramatiskt det låter! tur att du lever i alla fall.

2009-10-25 @ 20:12:21
Postat av: Nilla

Kära lillhjärtat!



Akta dig för att ha så hett vatten i badet!

Annars kan man sannerligen bli svimsig och snurrsig.



Pusselipuss från mor din

2009-10-27 @ 08:09:27
Postat av: Nilla



Kära lillhjärtat!



Akta dig för att ta alldeles för hett vatten i badkaret! Då blir man så där svimsig och snurrig.



Pusselipuss från mor din

2009-10-27 @ 08:13:50
Postat av: Nilla

Oj, oj första medelandet som jag skrev försvann och därför skrev jag ett nytt. Men plupp så dök båda upp!



2009-10-27 @ 08:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0