kvällen, vattenkokaren och morgondagen

Godafton mina sköna.
Läget? Haft en bra kväll? Det har jag. Jag har ätit kyckling med jordnötter på och åkt buss och tåg och spårvagn och kommit hem. Huset stod kvar. Phu och tack och lov. Ikväll är det en trevlig kväll. Rebecka och jag spenderar kvalitativ tid tillsammans. Vi har kokat vatten i vår nya vattenkokare som är blå. Vattnet blev till chaite och det smakade bra och var härligt höstigt. 

Imorgon är det den stora ångestdagen. Dagen D. Dagen innan tentan. Jag har fått för mig att dagen innan är värre än självaste dagen, så om ni planerat att yppa ett uppmuntrande ord någon dag är det dags nu. Jag är som en svamp. Suger in. 


Hoppas ni sover snyggt snart. 
Puss  


Här är vår nya vattenkokare. Han heter Ruben och kokar vatten.  


Kommentarer
Postat av: jenny

ida! jag hejar på dig svinmycket imorgon. du fixar allt lätt. jag vet det. jag är kvar på mammas soffa och kanske stannar här några dagar till. jag har fått pencillin idag. det är tråkigt detta. men tyra är på tv. det är lite uppiggande.

2009-10-09 @ 15:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0