Några svar på era eventuella frågor och en liten kärleksförklaring

För er som ängslats och undrat huruvida jag kommit hem säkert från stadens gangstertillhåll kan jag meddela att jag har det. Kommit hem säkert alltså. Nu ligger jag nerpackad i min säng med den lilla rosa som enda sällskap. Kanske undrar ni hur kalaset artade sig? Gick outfiten hem? På det kan jag svara bra, och ja. Festligheterna var festliga med mycket mat och mycket kakor och framför allt mycket folk. Och outfiten kändes helt ok liksom. Inte overdressad, inte underdressad, bara härligt svenskt lagom. 

Nackdelen med att gå på kalas en fredagkväll är dock att idol missas. Fördelen med att ha en dator med internätuppkoppling är att man kan efterhandsspana på programmet, utan reklampauser. Så, för att kunna somna i frid inatt tänkte jag göra just det. Jag hoppas stenhårt på ett storslaget framträdande från snyggtoves håll. Så himla fräsch brud alltså.

Om jag vore en man hade hon varit min drömtjej.
Eller, förresten, det är hon nog ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0