Dagens mitt på dagen uppdatering

Yes. Frukostmötet gick rättså bra har jag en känsla av. Förhoppningsvis så bra att jag inom en snar framtid är en arbetande kvinna. Det får vi veta i slutet på veckan förstår ni. Härligt. Efter det seriösa mötet hookade jag upp med jenny för en stunds caféplugg. Det var trots den trevliga miljön och espressohouses jättesunda citronroiboste lite lagom framgångsrikt. Så framgångsrikt att vi bara efter några sidors läsning övergick till shoppande istället. Jenny fyndade en bricka och en kjol och ett par användbara apoteksvaror. Själv investerade jag i nya hårnålar, en fuktgivande kräm för ansiktet och i en fantastiskt mjuk sjal, vilket botade den huvudvärk och det medföljande dåliga humör jag ådragit mig under förmiddagens studieförsök.



Här har ni den nya mjuka sjalen. Ser ni så prisvärd den är? Jätteprisvärd verkligen. Bra köp!
Det här måste vi fira med julemust, säger jag.
Du kommer fira jul tandlös, säger ni då.
Visserligen. Säger jag då. Men jag kommer att vara lycklig och tandlös. Härligt

Nu. Åter till studierna.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0