den käcka Rebecka

Veckans reklamsvep har kommit idag och givetvis sitter jag och becka nu och checkar utbudet. Det finns så himla mycket bra grejer man kan köpa. Vad sägs till exempel om en mikrovågsugn för 497 kronor, eller varför inte en duschkabin för 2995 kronor? Rebecka brukar ju faktiskt klaga på att det blir så mycket vatten på golvet. Hon skulle behöva en spikamatta också. Mot sin stela nacke. 
Om jag hade en massa pengar hade jag köpt hela rustakatalogen till henne. Så mycket tycker jag om tjejen! 

Nu ska vi nog unna oss en tittning på sexandthecityfilmen. Det får bli våran måndagsunning.



Kommentarer
Postat av: jenny

hej. jag är hemma hos mamma och har feber. jag ville hellre kolla satc med er. åh.

2009-10-05 @ 17:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0