Dagens musikval

Spenderar man dagen on the countryside blir såklart det självklara musikvalet.. badabadam(trumvirvel): countrymusik!
Idag är det Dixie Chicks, Gretchen Wilson och Dolly Parton som gäller.
Det gäller ju att passa på när Jenny inte är i närheten liksom.

Här har ni en bild på fru Parton.
Hon är så himla fin och bra och härlig.
Och om ni undrar vilken som är den hetaste Dollylåten just nu kan jag berätta att den heter Better get to livin och att den kommer från senaste albumet Backwoods Barbie.
Yeehaaw!


Kommentarer
Postat av: Anna Hagsgård

Ida! Min vän då alla andra vänner sviker! Hur retad har jag inte blivit i min klass på grund av mig starka kärlek till mrs Dolly Parton. Jag har sett henne live och det var fantastiskt. FANTASTISKT säger jag dig! Det är inget fel på att gilla country säger jag dig här och nu. Amen. Du vet vart du har mig om och när lyssnar-du-på-dolly-parton-hacket kommer igång! Kram!

2009-10-09 @ 13:11:18
Postat av: ida

Anna. så glad jag är att ha funnit någon som delar min kärlek till denna fantastiska kvinna. När vi möts måste du berätta allt om din liveupplevelse!

Puss

2009-10-11 @ 23:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0