Angående systrar och köttbullar och sånt

Jag har precis erkännt för mig själv att jag inte direkt är någon mästerkock. Känns ganska bra faktiskt. Att slippa gå omkring och försöka vara någonting man inte är och så.

Idag har jag lagat lunch till syster nämligen. Brända köttbullar och osaltade makaroner med ketchup, pesto och peppar blev det.  

Turligt nog var syster idag en väluppfostrad syster, som trots vissa kulinariska snedsteg åt med god aptit. Dessutom var hon sympatisk nog att kalla det jag åstadkommit för "klassisk studentmat".
Det lät väl ganska bra ändå?

 
Här har ni ett kort på min väluppfostrade och ganska trevliga syster Anna. 
Hon har förövrigt också en alldeles nystartad kollektivblogg. 
Läs den vetja. 

Puss
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0