Andra Oktober.

Något säger mig att någon i hushållet har lite svårt att ta farväl av sommaren...


(ser den inte aningen slak ut?)

Men, vem har inte det vid närmre eftertanke. Det är ju på hösten som saker och ting måste tas itu med. Det är då det blir mörkt och kallt och det är då man måste köpa dyra vinterskor och ha ångest över att hitta den perfekta halsduken. Igår berättade Jenny att hon stod i valet och kvalet mellan att åka till Prag över nyår och att ha varma fötter i vinter. Jag tror hon valde Prag. Jag tyckte att det var ett bra val.

Nu blev det visst dags för mig att bege mig zur schule. Härligt. I eftermiddag hörs vi igen. Då skall jag avslöja vad målet för vår resa är. Om ni är snälla alltså.

Ha en fräsch dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0