Outfit des Tages

Till er hysteriska bloggläsare som uppmärksammat att jag i söndags aldrig redogjorde för dejtandet som enligt lördagens uppgift skulle äga rum då kan jag meddela att den inte heller gjorde det. Jag blev så att säga downturnad av kavaljeren i fråga och blev därför tvungen att tröstshoppa två läckra tröjor. Men, vänner, var icke oroliga! Kavaljeren vars karaktär lyckligtvis är ytterst trevlig har lovat mig en ny, mycket bättre dejt ikväll. Härligt! Och eftersom jag ogärna vill tro att saker och ting sker förgäves tänker jag dra slutsatsen att poängen med själva downturnandet var att jag skulle hinna köpa mig en härlig outfit att iklä mig vid senare tillfälle. Det senare tillfället är ikväll.

Så här har ni alltså kvällens outfit:

Den längre av de två svarta tröjorna. Himla läckert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0