Angående det där med ensamhet och min vän sara

Det där med att vara ensam är inte riktigt min grej. Inte alls min grej, för att vara lite mer korrekt. 
Nästan en hel dag i ensamhet klarade jag innan jag gick under och rejsade tillbaka till horred och föräldrar igen. Där fick jag glögg och kalkon och pesto och en kram och det var härligt.


Och imorgon ska jag träffa sara. Vi ska utsätta oss för mellandagsrean, bidra till överkonsumtionen och ignorera vår arbetslöshet. Eller min arbetslöshet. Vet inte riktigt hur det står till med den där sarans. Vet inte hur nånting står till med den där saran. Kära hjärtanes. Ja. En träff kommer sitta fint.


Såhär ser den där saran ut. Och såhär ser min råsa hårbotten ut.

Ja. Vi hörs.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0