Schoggifrossan

När man bara har arton dagar kvar av sitt utlandsår är det viktigt att man är effektiv och betar av alla grejer man sagt att man ska göra men aldrig riktigt kommit till skott med.

Idag regnar det och jag har slutligen tagit tag i mig själv och gått till starbucks för att handla den chokladigste chokladkakan stället hade att erbjuda. Den omtalade chocolate fudge caken. 

Klarade på cirka två timmar av att trycka i mig cirka en tredjedel  av kakan innan jag var tvungen att avbryta projektet på grund av sockerchockat illamående. Fick då stöd från Emma som klarade av två tuggor innan hon gav upp.

Och nu ligger kakan inlindad i en sovsäck av servetter och väntar på bättre tider. Stackarn.


Typ smet. 

Och så ögat. Det har äntligen befriats från sin inkräktare och mår efter omständigheterna bra. Tacksåmycket. 



Kommentarer
Postat av: Belinda

hahah jo gott var det alltid! det där ser heller inte helt fel ut! :)

2011-05-28 @ 10:26:56
URL: http://spellyourheart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0