Sextiettårskalas!

Igår läste jag i spårvagnstidningen att det var en speciell dag. Så speciell att två stycken av mina största barndomskändiskärlekar fyllde år. På samma dag. 



Det här måste firas, ropte jag, och for hem till Fredrik för att kalasa med honom och hans hulda dam. De hade bakat köpepizza och jag lärde dem att slica den med sax. Fint. 



Blev lite butter över att inte ha blivit upplyst om att dresscoden krävde rutig herrskjorta men försonades sedan med mitt utanförskap och tillbringade resten av kvällen i ett välmående, mätt och förnöjt tillstånd. 


Kommentarer
Postat av: spiderchick

sv. facebookknappar får jag inte betalt för, där emot reklamen så den får gärna vara kvar som tack för all tid jag lägger ner på min kära blogg :-)



Skämt åsido jag har gärna gillaknappar på framsidan men får då gärna hjälp av ngn som är duktig i ämnet då jag själv inte är ngn webdesigner. Är kul om det ser snyggt ut tycker jag.



/Spider

2011-01-29 @ 15:42:30
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0