Lyckat?

Igår eftermiddag skulle vi ha övning med vår alldeles nystartade aupairkör. Sånggruppen som enligt mina högtflygande planer skulle äga på vårens glada gudstjänster och festliga församlingskalas. Jag hade fetinguppladdat med sångböcker i högar, gnolat upp min post-technoklubb-hesa stämma och duktigt stretchat pianofingrarna mina.

Sen väntade jag.

Och väntade. 

Och sen kom Emma, som jag en halvtimme innan avtalad träff hetsat till att anlända för att stilla mina premiärpirriga nerver. 

Och vi väntade. Och drack kaffe. Och väntade.

Slutsats: Aupairer + söndagar = dålig kombo



Lördagspigga aupairer.

Kommentarer
Postat av: pelle

Vänta nu... en kör i alperna alltså? I smell von Trapp. Coolt!

2011-01-26 @ 12:41:16
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Emma

Haha, så förargligt! Nu är jag sjuk. Hoppas på söndagssång. Vet du vad?!? NU (nu liksom) fick jag reda på att jag kunde vara ledig..men nu är jag ju sjuk. Så jag är helt ledig och sjuk..en fantastikt värdelös kombo. Jag saknar dig. Snyft.

2011-01-28 @ 12:19:32
URL: http://zurichbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0