Vänskap, sol och härligheter

Vad är nu detta, tänker ni. Har hon gått och blitt mästerfotograf bara sådär, männskan?

Nejdå, säger jag då. Det är bara Olles kameras minneskort som såattsäga parat sig med datorn min och sedan fött fram  nedan nostalgiframkallande fotografier. 

Så. För att råda bot på denhäringa bloggens bildiga svältföddhet och för att inte överanstränga min tillfälligt självkänslesjuka skrivförmåga bjur jag här och nu på ett fasligt festligt bildkollage från den gågna veckans härliga kamratåterförening. 

Håll till godo!


Kommentarer
Postat av: prussan

"call for ass" hahahahaha

2011-02-19 @ 21:14:46
URL: http://prussiluskans.wordpress.com
Postat av: jenny

jag gillar dig mycket och saknar dig mycket

2011-02-20 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0