Sächsilüüte

Vi var alltså och spanade på bögbrännerierna igår, kamraterna och jag.

Eller ja, det var inte bara kamraterna och jag, utan en fruktansvärd massa människor, som alla trängdes och hufflades och bufflades för att se så mycket som möjligt av lågorna. 

Jag såg ungefär såhär mycket:



Och blev ungefär såhär snopen:



Men sen så skingrades folkmassorna och vi kunde åter andas normalt. Lyckliga som lärkor blev vi då och dansade så en liten glädjedans i askregnet.

Jag fick visst lite bög i ögat, sa jag och insåg snart att det var en kombination ord jag aldrig tidigare tagit i min mun. 



Sedan spanade vi lite på skrå-herrar som paraderade på höga hästar och försökte så gott det gick att undvika trampa i de tappra springarnas härådärutspridda exkrement. 



Sen spanade jag lite på när mina vänner åt spettade djur och sen gick jag hem. 




Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Vad jag har hört blir man orange av för mycket morötter, och det vill man ju inte. ;)

2011-04-14 @ 20:53:16
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0