The Game

Okej. Jag har nu, förmodligen något decennium efter de flesta andra, läst klart denhärninga fantastiskt tjocka och utförliga boken på ämnet raggning



Oj oj OJ, så spännande tänker ni nu. Nu är hon ju värsta flörtexperten som kan fånga vemsomhelst på sin krok. Bada i karlar kan hon göra om hon skulle önska.

Men ack, säger jag då. Ty jag har ju såattsäga redan min fisk på det torra och har på sätt och vis tagit mig igenom dessa 494 sidor av förförelseknep förgäves!

Men, jag försöker att inte misströsta, utan istället glädjas över de lärdomar jag förhoppnings tagit till mig. Som till exempel hur man genomskådar en till synes charmant krograggare, som inte har annat i kikaren än fuffens (=typ alla) och hur man på bästa sätt gör sig av med vederbörande (springer för livet).

Så bra!







Kommentarer
Postat av: pelle

Annars funkar ju mitt knep alltid också:

- uppknäppt skjorta

- whiskeyandedräkt

- trasiga jeans

klart.

2011-05-06 @ 12:15:17
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0