Mördare!

Jag har just mördat en spindel.  Den andra den här veckan. Och den tredje insekten, om man räknar med den rackarns gräshoppan som dog tre gånger och återuppstod två gånger på samma dag. (Ja, jag bor i ett välsignat hus, som emma konstaterade häromdagen.)

Och nu, sisådär tre minuter efter det stora dådet slår hjärtat mitt som en upphetsad bongotrumma, trots att högtalarna här spelar meditativ musik för fulla muggar för att lugna ner den hetsiga stämningen.
Vilket fasligt sätt att inleda sin lediga dag.

Om jag ändå vore lite mer superhjältig, då hade jag blåsit på alla insekter med min fantastiska superandedräkt , såatt de flydde all världens väg. Alternativt blottat mina bleka vader och skrämt bort dem på så vis.


Update: tydligen kan även spindlar återuppstå trots att de krossats brutalt av panikslagna bloggare. Dessvärre dör de heller inte av att bli nedsprayade med halv flaska got2b2sexy- hårspray. De lägger sig bara lugnt tillrätta och njuter av den fräscha jordgubbsdoften, vad det verkar. 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

spindlar är satans påfund..

2010-09-29 @ 12:31:50
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0