Flaskpost?

När  jag flyttade hit skaffades det åt mig en såndär kontantkortstelefon. Såatt jag skulle kunna kontaktas av min omvärld utan att det skulle kosta skjortan. 


Nu är det dock så att den där telefonen i mitt våld snart inte blev så brukbar längre, eftersom en dam som jag, som är van vid fräcka svenska abbonemang med fria sms och andra härligheter litegranna överskattat kontantkortets förmågor. 


Så. Nu är det alltså åter till stenåldern som gäller. Vad gör man när man akut vill få tag på folk, som för stunden inte är chattbara, utan telefonen sin? Skickar en röksignal? En flaskpost? Telepaterar? Eller, kanske rentutav, fyller man på det rackarns kontantkortet? 



Ganska random bild på kamrater jag hade kunnat få tag på om jag haft pengar på telefonen.

Kommentarer
Postat av: emmyg

haha okej :D måste testa! har ingen egen mobil att spela på men det ska jag skaffa inom kort :D

2010-10-07 @ 09:20:25
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag röstar för att fylla på telefonen!

2010-10-07 @ 11:10:22
Postat av: emmyg

ja parsi är bra fint :) varit där? :D

2010-10-07 @ 12:18:27
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0