Försummelsens orsak

JA! Äntligen kommer bilderna. Från helgen och veckan innan dess och kära nån vad mycket bilder.

Här är till exempel Jenny när hon visar upp sin käckaste pepp-pose inför blodomloppet.

Och här är kollegornas käckaste hej-vi-har-vunnit-värsta-pokalen-poser efter blodomloppet.


Och här är Jenny när hon firar segern och kompenserar för de förlorade kalorierna med en rejäl bira.
Sen gick vi på bal. Axel målade min högra hands naglar och jag åt små bär i personalrummet. Det såg ut sisådär såhär.

Och så kom Anne på besök. Hon beställde stördaste pizzan och skyllde det hela på gravida cravings.

Och sen klättrade vi upp på berget och gjorde lite hej-vi-hänger-på-berget-poser.

Och sedan lekte jag fotoassistent och höll reflexskärm när syster fotade brud. Här är brud i bankomatkö.

Syster såg ut såhär när hon jobbade. I byxdress. Mycket lustigt plagg detdär.

Sara har dessutom hunnit fylla tjugu år. Det är bra jobbat av henne tycker jag, så vi ger henne en applåd! Applåd applåd! Såhär såg hon ut när hon var tjugu år och en dag gammal. Snygg som aldrig förr!

Och för att fira den där Saran spelade vi bland annat brännboll på en gräsmatta. Rebecka sprang för glatta livet, men kammade trots det inte hem någon seger. Synd.


Det gjorde däremot David. Se så glad han blev över det!

Vi damer beslöt oss dock för att lindra sorgen med en dansafton i staden. Till sällskap fick vi tre glada skåningar. Kan det bli bättre?

Ja se, det kan det! Man kan till exempel gå på picknickfestival med tre rara vänner.

Där man kan lyssna till trevlig musik, äta kakor och ta kort på en random rumpa.


Och ikväll gott folk, då har jag ägnat mig åt aktiviteter som fordrar användning av rosa cykelbyxor (förövrigt sommarens roligaste och därför också hetaste plagg). Men mer om det en annan dag, för nu ska här sovas.


Härlig klipphängare för övrigt. Så häng kvar för all del. Gör det. Och tills vidare: Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Jag gillar dina fotokommentarer. Mycket bra.

2010-06-08 @ 09:54:02
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0